4 תשובות
נפגשתי בערך פעמיים\שלוש עם חברות
לא את לא היחידה
אנונימית
חח אז למה את מחכה חבל שתפסידי את החופש..
כל החופש נפגשתי עם חברות רק פעם אחת
באותו הנושא: