5 תשובות
כבר עניתי לך על זה
מזה אין לי עמוד שדרה לידה.. היא חברה הכי טובה שלך ואם משהו מפריע לך את צריכה להגיד לה והיא צריכה להבין, אם זה מציק לך מה שהיה בינהם תדברי איתן ותנסי להשלים.. אבל אם את רואה שזה פוגע בך אז אל תתערבי
שואל השאלה:
כי אני מפחדת לריב איתה ולאבד אותה, היה איזה עניין לפני כמה זמן, סיפור ארוך וזה גרם לי להיות ככה, אני כן אימרת לה מה אני חושבת אבל זה לא העניין.
אני לא יודעת אם להתנהג רגיל או לא..
כי אני מפחדת לריב איתה ולאבד אותה, היה איזה עניין לפני כמה זמן, סיפור ארוך וזה גרם לי להיות ככה, אני כן אימרת לה מה אני חושבת אבל זה לא העניין.
אני לא יודעת אם להתנהג רגיל או לא..
אנונימית
איזה כיתה אתם, א' או ב'?
שואל השאלה:
ח
ח
אנונימית
באותו הנושא: