6 תשובות
פרחים או שוקולדים
אנונימי
לא הייתי קונה לה מתנה הייתי הולכת אלייה ומדברת איתה.
מתנה לא תפתור את הענינים.
נותנת נשיקה וחיבוק זה יותר טוב ממתנה
זו אמא שלך, היא תקבל אותך בכל מצב ותסלח לך.
העיקר היא הכוונה, את יכולה לכתוב לה מכתב התנצלות ולצרף לידו בושם, ורד ריחני...
לא, כי האמת אין לי אפשרות ללכת לקנות לה מתנה.
אני תמיד מדברת איתה ומסבירה את עצמי ומבקשת סליחה בעת הצורך..
במשפחה שלי יותר חשוב להסביר ולהבין אחד את השני מאשר לתת שוקולדים ולהגיד: סליחה:)
מבקשת סליחה נותנת לה חיבוק ענקיי ונשיקה
אבל גם נחמד להוסיף לזה זר פרחים
בטוח היא תשמח:)