6 תשובות
אני חושבת שכן, היא הראתה לך את זה גם.
תתקשרי אלייה
תתקשרי אלייה
כן, תתקשרי, תתנהגי כרגיל. אין טעם לריב
שואל השאלה:
על מה אבל יש לה אבל לכעוס עלי?
על מה אבל יש לה אבל לכעוס עלי?
אנונימית
את יכולה אולי, רק בשביל להבהיר את האווירה, לשאול אותה אם היא כועסת עליך, ושהרגשת ממנה וויב אחר היום בבית ספר. זה מה שאני הייתי עושה.
כנראה שכן
אולי היא כועסת כי כביכול נטשת אותה והלכת לאחרת
אולי היא כועסת כי כביכול נטשת אותה והלכת לאחרת
תתקשרי אליה. ותסבירי לה מה קרה
באותו הנושא: