5 תשובות
תקשיבי מחר פשוט תתנהגי אליה רגיל כאילו כלום לא קרה בלי עבר היא לא אמרה לך שלום כי היתה נסערת ומבולבלת. על תתיחסי לזה תתנהגי רגיל תאמרי לה שלום מה קורה.
לחברה השניה גם תתנהגי אותו דבר אם הם באמת חברות אני מניחה שיום יומיים והם יצחקו על זה.
לחברה השניה גם תתנהגי אותו דבר אם הם באמת חברות אני מניחה שיום יומיים והם יצחקו על זה.
שואל השאלה:
להתקשר לדעתכם? אנחנו מדברות כל יום בטלפון אחרי בצפר
להתקשר לדעתכם? אנחנו מדברות כל יום בטלפון אחרי בצפר
אנונימית
אפשר אבל אני חושבת שלא כדי לכתוב קודם "היי" בווצאפ בשביל לראות מה המצב אם השיחה זורמת תתקשרי אם לא לא בכוח תתני לה להרגעה
שואל השאלה:
סבבה, אני פשוט אתקשר עוד מעט
תודה:)
זה קרה לך פעם?
סבבה, אני פשוט אתקשר עוד מעט
תודה:)
זה קרה לך פעם?
אנונימית
תתקשרי ליה אבל כן תדברו על מה שהיה
באותו הנושא: