התחברות
הרשמה
אם אני אוכל כנשנוש לאחר ארוחת ערב שלגון עם 60 קלוריות זה בסדר? בערך בשמונה (דיאטה) או שזה מוגזם?
31 באוקטובר 2017, 16:54
ארוחת ערב
תפריטים
קלוריות
דיאטה
3 תשובות
כן זה ממש קצת
o
offline
קצת קלוריות ^
o
offline
היא אמרה כנשנוש לאחר ארוחת הערב*
o
offline
באותו הנושא:
אוכלים קודם ארוחת בוקר ואז מצחצחים שיניים, או מצחצחים שיניים ואז אוכלים ארוחת בוקר?
לאלה שלומדים עד מאוחר, אתם אוכלים ארוחת צהריים בבית ספר?
הדתיים אוכלים ארוחת שבת אחרי שנכנס שבת או לפני?
באיזה שעה בערך אתם אוכלים בדרך כלל ארוחת ערב?
אם אתם קמים ב11 וחצי, אתם אוכלים ארוחת בוקר או מחכים קצת ואוכלים ארוחת צהריים?
אם אני אוכל ביום רק 2 ארוחות כמעט תמיד ובלי נשנושים, זה הגיוני שאני יהיה ממש רזה? ולפעמים הייתי אוכל 3 אוכל ארוחות ביום
כשאתם אוכלים ארוחת צהריים
באיזה שעה אוכלים ארוחת בוקר, צהריים וערב?
מה אתם אומרים על דיאטת הארוחה אחת ביום?- לא אוכלים ארוחת בוקר (רק פרי או משהו), לא צהריים (רק משהו קטן) ורק בערב אוכלים בשביל שיהיה כוח ליום למחורת?
חג שמח לכולם מתי אוכלים ארוחת חג, באיזה שעה?
אם אוכלים בבוקר משהו קטן ואז בצהריים ארוחת צהריים ובערב איזה משהו משביע זה מספיק ביום?