התחברות
הרשמה
היי, אני בת 22 רזיתי בחודש וחצי 6.5 ק"ג ללא דיאטה. יש לי תת פעילות בלוטת התריס והצוואר שלי נפוח. עשיתי אולטרסאומד ביום ראשון ואני במקרה עובדת במחלקה המטולוגית. וטכנאית אמרה לקלדנית לכתוב לימפומה ואני לצערי יודעת מה זה ועוד אין תוצאות וממש חוששת...
20 בספטמבר 2017, 10:44
בלוטת התריס
בדיקות דם
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
רזיתי 14 וחצי קילו בחודש וחצי האם זה מסוכן?
חברה שלי (בת 15 וחצי) בגדה בי לפני חצי שנה עם בחור בן 22
אני מאוהבת במישהו בן 22, והוא שולח לי הודעות ואני בת 14 וחצי זה בסדר?
היי, אניי בת 22 ויש לי ילד בן 5 וילדה בת שש וחצי זה הגיוני? -שאלה רצינית!-
היי אני וחבר שלי נהיה חודש וחצי כמעט חודשיים אני בת 19 הוא בן 22..
עד שאני מדברת עם מישהו ממש חמוד הוא בן 22, אני בת 17 וחצי, לוותר?
אני בת 17 וחצי, הוא בן 22. מוגזם?
זה הגיוני שבחור בן 22 ירצה אותי, ילדה בת 16 וחצי, לקשר רציני?
היי, אני בת 17 וחודש ואומרים לי שאני נראית בת 14 וחצי, זה יפה?
רזיתי 8 וחצי ב3 וחצי חודשים זה מהר מדי?
עוד חודש בת 17 והוא 22 וחצי מה דעתכם?