13 תשובות
לא לדעתי
כן.
טיפה כן
בימינו תכלס לא. מכירה מלא כאלה. טוב לך איתו? תהיי איתו.
לא
עכשיו כן..
עוד15שנה לא
חכו..
שואל השאלה:
תודה על התשובות (:
מחר אגיד לו שייצור איתי קשר בעוד 15 שנים מהיום.
סתם, באמת תודה.
אנונימית
זה די בסדר
כן הוא יחפש רק מיניות ואתם לא באותו קצב בחיים.
מה שאת מגלה עכשיו ורק עכשיו מבינה או הבין לפני הרבה זמן ולדעתי לא כדאי, תמצאי לך מישהו בגילך
לא זה לא מוגזם
זאת ששאלה את השאלה
מה הקטע לעשות מינוס לכל תשובה שלילית?
שואל השאלה:
לא עשיתי מינוס לאף אחד..
גם לא פלוס..
אנונימית