33 תשובות
שואל השאלה:
חחח אופס זה 15 xd
האמ..
ואו אני עשיתי את זה בדרך הכי לא בריאה והכי מסוכנת שיש ניראלי o_o"
אז אני לא יכולה להגיד כי זה דיי לגרור אנשים ואני לא רוצה:/
חחח אופס זה 15 xd
האמ..
ואו אני עשיתי את זה בדרך הכי לא בריאה והכי מסוכנת שיש ניראלי o_o"
אז אני לא יכולה להגיד כי זה דיי לגרור אנשים ואני לא רוצה:/
אנונימית
זה לא טוב בכלל.
לפירוט בואי לפרטי..
לפירוט בואי לפרטי..
וואו... אם את פוחדת להשמין וצריכה עצה דברי איתי...
שואל השאלה:
הקטע הזה, שאני רק רוצה להוריד עוד 20 קילו o_o"
אחרי זה אני יפסיק ><"
אבל בנתיים אני צריכה לדעת מה ההשלכות של הכל
הקטע הזה, שאני רק רוצה להוריד עוד 20 קילו o_o"
אחרי זה אני יפסיק ><"
אבל בנתיים אני צריכה לדעת מה ההשלכות של הכל
אנונימית
לא טוב, אבל בואי תגידי לי איך עשית את זה. גם אני רוצה:<
אנונימית
את יכולה רק להגיד לי איך עשית את זה?:<
בנות לא בריא לרזות ככ הרבה במעט זמן. זה גם עושה המון סימני מתיחה לרוב האנשים..
כן זה דיי מסוכן, והמחזור שלך יכול להיפסק למלא זמן.. וגם רוב הסיכויים שתעלי אחרי זה את כל המשקל בחזרה ואפילו תשמיני יותר, כל דיאטות הכאסח למינהן לרוב נגמרות ככה...
שואל השאלה:
הקטע הזה, שאני כן אוכלת פשוט קצת, אני כבר לא מקיאה, עושה כושר פעמיים + בשבוע עם זה יוגה או הליכות או כפיפות בטן מה שבא לי באותו הזמן
רק שתדעו שבהתחלה שמרזים קודם מורידים מים ואז השומן הולך
בהתחלה תיהיה ירידה מהירה ואז זה יהיה איטי יותר
הקטע הזה, שאני כן אוכלת פשוט קצת, אני כבר לא מקיאה, עושה כושר פעמיים + בשבוע עם זה יוגה או הליכות או כפיפות בטן מה שבא לי באותו הזמן
רק שתדעו שבהתחלה שמרזים קודם מורידים מים ואז השומן הולך
בהתחלה תיהיה ירידה מהירה ואז זה יהיה איטי יותר
אנונימית
לא
אנונימי
איך היא רזתה אחרי כל ארוחה הייתה דוחפת אצבע לפה
15 קילו בחודש וחצי!
את לא נורמלית זה ממש לא בריא
ורוב הסיכויים שתעלי הכול בחזרה
את לא נורמלית זה ממש לא בריא
ורוב הסיכויים שתעלי הכול בחזרה
אייך עשיתת את זה?
אפשר לדעת איך עשית את זה?
אנונימי
זה לא יציב, זה לא בריא, אם יורדים כל כך מהר במשקל רוב הסיכויים שתעלי אותם בחזרה. כדי לרדת למשקל ולשמור עליו צריך לעשות את זה בהדרגה.
ממש לא בריא, ברגע שתתחילי לאכול תשמיני את הכל בחזרה
ואם לא תתחילי לאכול תתאשפזי ואז יכריחו אותך לאכול, ורק אז תעלי את הכל בחזרה
הבחירה שלך...
ואם לא תתחילי לאכול תתאשפזי ואז יכריחו אותך לאכול, ורק אז תעלי את הכל בחזרה
הבחירה שלך...
שואל השאלה:
אני אוכלת
אני אוכלת
אנונימית
ואו איך עשית את זה?
פלייז בואי לצ'אט
פלייז בואי לצ'אט
לכל הבנות שרוצות לדעת איך! תקראו את הקישור ותבינו!
אנונימית
אם הרעבת את עצמך אז רק שתדעי שתתחילי לאכול את תשמיני שוב. מלא.
ואי יפה! לא אבל אמ נראה לי שכדאי שתפסיקי
שואל השאלה:
כמו שאמרתי לא הרעבתי את עצמי...
איך עשיתי את הדיאטה:
1) אכלתי עד 600 קלוריות ביום וניסיתי להפחית!
2) פעם -שלושה ביום כושר -כפיפות בטן, יוגה, הליכות
3) לשתות המון מים d:
כמו שאמרתי לא הרעבתי את עצמי...
איך עשיתי את הדיאטה:
1) אכלתי עד 600 קלוריות ביום וניסיתי להפחית!
2) פעם -שלושה ביום כושר -כפיפות בטן, יוגה, הליכות
3) לשתות המון מים d:
אנונימית
אני חושב שזה די מסוכן לרדת 15 קילו בחודש וחצי!
אפילו בשביל אישה ששוקלת מעל הממוצע של הגיל שלה
אפילו בשביל אישה ששוקלת מעל הממוצע של הגיל שלה
שואל השאלה:
תודה d:
הקטע הזה אני רק ביררתי עם זה מסוכן זה לא אומר שאני יפסיק עם הדיאטה אפילו שאני במשקל תקין כרגע אני ירד עוד קצת בא לי שיראו לי את העצמות:>
נמאס לי שקוראים לי שמנה ולהרגיש שמנהo_o
תודה d:
הקטע הזה אני רק ביררתי עם זה מסוכן זה לא אומר שאני יפסיק עם הדיאטה אפילו שאני במשקל תקין כרגע אני ירד עוד קצת בא לי שיראו לי את העצמות:>
נמאס לי שקוראים לי שמנה ולהרגיש שמנהo_o
אנונימית
מה לראות את העצמות? את חייבת פסיכולוג! דחוף. גם עם הדעה וגם הדיאטה המטורפת הזאת חייבת פסיכולוג דחוף...
שואל השאלה:
חחח מה קשור?xd
חחח מה קשור?xd
אנונימית
די לתקוע פרצופים מעצבנים!
ואת אולי עכשיו לא מבינה אבל את פוגעת בגוף שלך בדרכים כל כך קשות שתשלמי עליהם בעתיד ותצטערי עליהם כל כך..
ואת אולי עכשיו לא מבינה אבל את פוגעת בגוף שלך בדרכים כל כך קשות שתשלמי עליהם בעתיד ותצטערי עליהם כל כך..
אנונימי
זה שאת אומרת שאכלת זה לא מחזק את הטענה שלך...
בצורה כל כך קיצונית ולא בריאה להפחית ל-600 קלוריות עם ספורט זה כמו שכבר אמרו- יגרום לך להעלות את כל המשקל חזרה.
תיפגשי עם דיאטנית, תסדרו תפריט. זה לא בריא על דעת עצמך לעשות את זה.
בצורה כל כך קיצונית ולא בריאה להפחית ל-600 קלוריות עם ספורט זה כמו שכבר אמרו- יגרום לך להעלות את כל המשקל חזרה.
תיפגשי עם דיאטנית, תסדרו תפריט. זה לא בריא על דעת עצמך לעשות את זה.
600 קלוריות -לא נחשב לאוכל.
ברגע שהגוף מתרגל כמות כ"כ קטנה של קלוריות, כל רגע שתמשיכי בדיאטה הגוף ירגיש חסר במזון ולכן יפרק שומנים (זה יכול לפגוע בשכבות השומן בתאים )
אבל ברגע שתסיימי את הדיאטה הגוף שלך שכבר התרגל ל 600 קלוריות יזהה שיש יותר אוכל והוא יתחיל לאגור את המזון כשומן שוב...
ברגע שהגוף מתרגל כמות כ"כ קטנה של קלוריות, כל רגע שתמשיכי בדיאטה הגוף ירגיש חסר במזון ולכן יפרק שומנים (זה יכול לפגוע בשכבות השומן בתאים )
אבל ברגע שתסיימי את הדיאטה הגוף שלך שכבר התרגל ל 600 קלוריות יזהה שיש יותר אוכל והוא יתחיל לאגור את המזון כשומן שוב...
בטח הרעבת את עצמך עשית נזק חמור לחילוף חומרים שלך ברגע שתתחילי לאכול קצת את חוזרת מהר מאוד למשקל שלך אבל זה גם תלוי מאוד בכמה את שוקלת אם את שוקלת 140 קילו אולי זה הגיוני מה שאת אומרת אם לא אז לא יודע בגדול הכי בריא לרדת עד קילו בשבוע זה הכי מאוזן ובריא לגוף
תגידי את נורמלית!? אני גם עושה דיאטה אבל של 1000-1200 קלוריות גג! ואני יורדתת! בלי ספורט אבל יורדת! זה חצי קילו בשבוע אבל יורדת! ועובדה ירדתי קילו וחצי בחודש וחצי (כי היו שבועות שעליתי חצי קילו אבל הורדתי אותם ואז העלתי.. אבל אני 1.71 וכרגע 58/57 וחצי והייתי 59 וחצי..) אז רק שתביני! זה לא ברייא!
אני גם ממש חייבת להרזות את יכולה בבקשה בבקה לשלוח לי פירוט של איך עשית ומה עשית במהלך החודש וחצי הזה? אזמח מאןד מאוד לתשובה בפרטי
וואו איזה אלופה אם בא לך בואי לפרטי! אני חייבת עזרה יש לי להרזות 14 קילו /