ניגשת שנית בכיתה י"ב -בגרויות חורף. עד כמה מסובך עם חומר אחר?
היי,ממש חשוב לי לקבל תשובה בקשר לזה ,אני אשמח שיעזרו . עכשיו קיבלנו את ציוני הבגרויות של כיתה י'א ויש לי כמה מקצועות אליהם אני נגשת שוב בשנה הבאה בכדי לשפר ושהציונים יהיו יותר גבוהים. שנה הבאה כיתה י'ב והבגרויות החוזרות הן בחורף. רציתי לדעת מי שכבר היה במצב כזה שהיה צריך לעשות בגרויות שוב בכיתה י'ב עם חומר של שנה קודמת ,האם זה ממש מסובך,ומאוד קשה ללמוד בו זמנית את החומר שוב של שנה שעברה?