התחברות
הרשמה
כיתה יא', ניגשת מחר למועד חורף ללשון א, עם מגן 77, האם זה טוב?
9 בפברואר 2013, 17:18
בגרות
לימודים
לשון
מבחנים
חורף
מתמטיקה
חשבון
2 תשובות
כן
ט
טלושקה(אוהבת את one direction)
מעולה!
ה
היפיפייה הנרדמת🌟💄👛
באותו הנושא:
אם אתם מקבלים ציון של 85-90 בשאלון 806 (5 יחל) במתמטיקה, הייתם ניגשים למועד ב?
אפשר לעשות בגרות מועד חורף בי"ב בהיסטוריה, ספרות ולשון ומתמטיקה נכון?
מועד המעבר לשעון חורף - באיזה תאריך מחליפים לשעון חורף?
מה הבדל בין בגרות נגיד היסטוריה א' היסטוריה ב' ולשון א' לשון ב'? אני ניגשת רק לבגרות אחת
מה קורה אם לא ניגשים למועד א בבגרות במתמטיקה?
מועד תחילת החורף - מתי בערך מתחיל החורף?
מועד פרסום ציוני הבגרות באנגלית במועד חורף - מתי מתפרסמים ציוני בגרות באנגלית של מועד חורף?
נושא שמעניין אותי אם מישהו ניגש למועד קיץ א ומועד ב, ובגרות חורף, וקיבל חשד, אז כל המועדים מתבטלים לו?
יש מועדי ב לכל הבגרויות? גם ללשון?
הבגרות שהייתה היום בלשון זה מועד חורף?
אפשר להירשם למועד ג' בלשון בקיץ? (כיתה י"ב)