2 תשובות
אני עובדת כבר עכשיו ויש לי זמן לשלב עבודה
ותלוי כל אחד והמגמה והבית ספר שלו אם אין הרבה בגרויות קיץ אז אפשר לעבוד
ותלוי כל אחד והמגמה והבית ספר שלו אם אין הרבה בגרויות קיץ אז אפשר לעבוד
שואל השאלה:
אצלנו הבגרויות בחורף ובקיץ
בחורף יש לנו בגרות במתמטיקה, אזרחות, אנגלית, תושב"ע, תנ"ך
ובקיץ יש לנו באנגלית, בחלמי"ש, בתיאטרון, בספרות, במחשבת ישראל ובספורט
אצלנו הבגרויות בחורף ובקיץ
בחורף יש לנו בגרות במתמטיקה, אזרחות, אנגלית, תושב"ע, תנ"ך
ובקיץ יש לנו באנגלית, בחלמי"ש, בתיאטרון, בספרות, במחשבת ישראל ובספורט
אנונימית
באותו הנושא: