3 תשובות
מניסיון
כן
בעיקר את הבסיס של הדברים לבגרות
לומדים קצת חומר לבגרות. אבל בי'-י"ב זה יהיה רמה אחרת לגמרי במבחינת הכמות חומר
אנונימי