4 תשובות
מה הבעיה לכבד בישיבה?
לעמוד בצפירה זה משהו שהחברה המציאה וזה שלא עמדתי לא אומר כלום
לעמוד בצפירה זה משהו שהחברה המציאה וזה שלא עמדתי לא אומר כלום
דקה דומיה=אמצעי ביטוי מכובד לאבל או לצער.
^קשה? זה רק דקה.
^קשה? זה רק דקה.
אנונימית
יש כאלה שסתם לא עומדים לא יודעת מה הסיבה, יש אנשים ממשפחות שכולות שחווים את האבל והאובדן כל יום ויום בחייהם ואולי חלקם לא מרגישים את הצורך לעמוד דקה או שתיים כי התחושה הזאת שאנחנו מרגישים בצפירה הם מרגישים תמיד.
אנשים מסוימים מעדיפים לכבד בדרכים אחרות, ומוותרים על העמידה בצפירה.
באותו הנושא: