8 תשובות
זו בעיה שגם אני נתקלתי בה, השירות שלהם מזעזע, לצערי אין לי את החוזה ואני לא זוכר אם היה כתוב בו על קריאת שירות. חפשי בחוזה את התנאים על קריאת שירות. כפתרון לדבר לקחתי את מספר הטלפון של הטכנאי שהגיע (סוג של פרילנסר שלהם) ובתקלה הבאה לאחר שהתקשרתי למוקד ואמרו לי שרק בעוד שבוע יהיה טכנאי התקשרתי אליו והוא קבע עם המוקד ובא אחרי יום.
שלום,
קיבלתי את פנייתך בנוגע לתקלה במכשיר שלכם ושליחת הטכנאי ואשמח לנסות לסייע במקרה.
את מוזמנת לשלוח את שמך המלא ומספר הטלפון שלך בו את זמינה, על מנת שנציג משירות הלקוחות שלנו ייצור איתך קשר ל- [email protected]
תודה,
ליאת
שירות לקוחות תמי 4
קיבלתי את פנייתך בנוגע לתקלה במכשיר שלכם ושליחת הטכנאי ואשמח לנסות לסייע במקרה.
את מוזמנת לשלוח את שמך המלא ומספר הטלפון שלך בו את זמינה, על מנת שנציג משירות הלקוחות שלנו ייצור איתך קשר ל- [email protected]
תודה,
ליאת
שירות לקוחות תמי 4
שירות לקוחות תמי 4
שירות לקוחות תמי 4 - נחמד שאתם מנסים לכבות שריפות כאשר גולשים מתלוננים ברשת, אבל מה עם כל הלקוחות שלא למדו שרק תלונה ברשת עוזרת? מן הסתם על כל לקוח שמתלונן ברשת יש עשרות שלא עושים זאת וסובלים משירות הלקוחות השערורייתי שלכם.
גונן מרגלית
אני לגמרי מסכים עם גונן!
אני פעם חיכיתי יותר מחודשיים להחלפת מסנן, עד שהחלטתי לבסוף לעזוב את החברה. כמובן שאחרי שאמרתי להם שאני רוצה שיבואו וייקחו את המכשיר תמי 4, התחילו טלפונים מממנהליי שירות הלקוחות שלהם. אבל זה רק גרם לי יותר לרצות לעזוב את החברה.
אני פעם חיכיתי יותר מחודשיים להחלפת מסנן, עד שהחלטתי לבסוף לעזוב את החברה. כמובן שאחרי שאמרתי להם שאני רוצה שיבואו וייקחו את המכשיר תמי 4, התחילו טלפונים מממנהליי שירות הלקוחות שלהם. אבל זה רק גרם לי יותר לרצות לעזוב את החברה.
אריה גולדברג
גם לי אותו סיפור!
מכשיר התקלקל ביום חמישי, הצלחתי ליצור קשר עם שירות לקוחות רק ביום שישי לאחר מספר ניסיונות רב, פשוט אין מענה, גם לא חוזרים למיילים.
הם יכולים לשלוח טכנאי רק ביום רביעי כי יש להם עומס, אבל למה זה צריך לפגוע בי?
רכשתי מכשיר רק לפני מספר חודשים וכבר יש תקלה בגוף קירור ואין מים קרים.
להכניס בקבוקים למקרר יכולתי גם בלי לשלם לתמי 4 עבור מכשיר יקר!
אני גם רוצה לבדוק מה רשום בחוזה מבחינת התחייבות למתן שרות טכנאי.
מכשיר התקלקל ביום חמישי, הצלחתי ליצור קשר עם שירות לקוחות רק ביום שישי לאחר מספר ניסיונות רב, פשוט אין מענה, גם לא חוזרים למיילים.
הם יכולים לשלוח טכנאי רק ביום רביעי כי יש להם עומס, אבל למה זה צריך לפגוע בי?
רכשתי מכשיר רק לפני מספר חודשים וכבר יש תקלה בגוף קירור ואין מים קרים.
להכניס בקבוקים למקרר יכולתי גם בלי לשלם לתמי 4 עבור מכשיר יקר!
אני גם רוצה לבדוק מה רשום בחוזה מבחינת התחייבות למתן שרות טכנאי.
קטרין
באמת יש להם שירות מזעזע נקודה!
תמי 4 לא שמעו שהציבור הישראלי נמצא בעבודה בשעות היום, כי ניתן לקבוע תור רק עד השעה 17:30 בערב... מוקד שרות הלקוחות שלהם מפיל את העט בשעה 17:00 והולך הביתה ככה שאין עם מי לדבר.
עשו לי התקנה של מכשיר, שעה אחרי וכבר אין מים חמים - המכשיר מקולקל אחרי שהטכנאי שלהם "בדק" אותו ואישר תקינותו.
יום עבודה אחד כבר הלך..
התקשרתי לקבוע בשנית תור חדש לתיקון ביקשתי מהם מפורשות לתת לי התראה של חצי שעה לפני שהם מגיעים,
נחשו מה? כמובן שלא התריאו... לפתע הטכנאי מתקשר ואומר שהוא מתחת לבניין שלי.. עזבתי את העבודה באמצע היום, באמצע ישיבת צוות... אמרתי לטכנאי 20 דקות אני בדירה, הגעתי אחרי 23 דקות,
הטכנאי עזב, שלא לדבר על צורת הדיבור שלו, כנראה שתמי 4 קולטים אנשים שיש להם רק 4 iq...
התקשרתי בשנית למוקד זועם כולי, לזכותם יאמר שנפלה עלי נציגת שרות מקסימה בשם הדר נוריאל שנסתה באמת לעזור.. אבל השורה התחתונה היתה, ידידי אתה צריך לשרוף עוד יום עבודה, כי הטכנאי לא יוכל לחזור אליך היום כבר..
זה כבר לא יקרה כי יש גבול לזילזול בצרכן ובכיס שלו!
אני מנתק אותם יזום דרך חברת האשראי, כי כמובן אפילו שלא עברו 10 ימים מרגע חתימתי על ההסכם עימם, צריך "שימור לקוחות " כדי להתנתק, וזה לוקח כמה ימים. לא יודע אם לצחוק או לבכות:)
על פי חוקי מדינת ישראל הם אמורים לנתק אותי במקום ולהחזיר לי את כספי כפי שמתחייב בחוק - המלצה אישית -לא להתקרב אליהם.
שומר נפשו ירחק...
שלומי צור.
תמי 4 לא שמעו שהציבור הישראלי נמצא בעבודה בשעות היום, כי ניתן לקבוע תור רק עד השעה 17:30 בערב... מוקד שרות הלקוחות שלהם מפיל את העט בשעה 17:00 והולך הביתה ככה שאין עם מי לדבר.
עשו לי התקנה של מכשיר, שעה אחרי וכבר אין מים חמים - המכשיר מקולקל אחרי שהטכנאי שלהם "בדק" אותו ואישר תקינותו.
יום עבודה אחד כבר הלך..
התקשרתי לקבוע בשנית תור חדש לתיקון ביקשתי מהם מפורשות לתת לי התראה של חצי שעה לפני שהם מגיעים,
נחשו מה? כמובן שלא התריאו... לפתע הטכנאי מתקשר ואומר שהוא מתחת לבניין שלי.. עזבתי את העבודה באמצע היום, באמצע ישיבת צוות... אמרתי לטכנאי 20 דקות אני בדירה, הגעתי אחרי 23 דקות,
הטכנאי עזב, שלא לדבר על צורת הדיבור שלו, כנראה שתמי 4 קולטים אנשים שיש להם רק 4 iq...
התקשרתי בשנית למוקד זועם כולי, לזכותם יאמר שנפלה עלי נציגת שרות מקסימה בשם הדר נוריאל שנסתה באמת לעזור.. אבל השורה התחתונה היתה, ידידי אתה צריך לשרוף עוד יום עבודה, כי הטכנאי לא יוכל לחזור אליך היום כבר..
זה כבר לא יקרה כי יש גבול לזילזול בצרכן ובכיס שלו!
אני מנתק אותם יזום דרך חברת האשראי, כי כמובן אפילו שלא עברו 10 ימים מרגע חתימתי על ההסכם עימם, צריך "שימור לקוחות " כדי להתנתק, וזה לוקח כמה ימים. לא יודע אם לצחוק או לבכות:)
על פי חוקי מדינת ישראל הם אמורים לנתק אותי במקום ולהחזיר לי את כספי כפי שמתחייב בחוק - המלצה אישית -לא להתקרב אליהם.
שומר נפשו ירחק...
שלומי צור.
שלומי צור
גם המכשיר שלי התקלקל אמנם אחרי 10 חודשים
מה שקורה שאנחנו כצרכנים לא קוראים את השורות הקטנות
מסתבר שהתענוג לשתות מי ברז מפולטרים עולה לי כ-80 ש"ח לחודש מעבר לעלות של המכשיר בשלושת השנים הראשונות...
מה שקורה שזה יותר יקר מנביעות ומי עדן!
וגם אני מחוייב לרכוש פילטרים ונורות uv כל תקופת זמן
אז יוצא מזה שאני גם משלם את חשבון המים (שלמרות שהוא זניח כאן אבל זה לא הגיוני כבר)
מסנן - פעמיים בשנה (למרות שלפי אתרים אמריקאיים מסננים מחזיקים שנה!)
נורת uv שצריכה להחזיק בין 3-5 שנים - מחייבים אותך להחליף כל שנה
אז מה אתם הייתם עושים?
מה ניתן לעשות?
אגב, גם לי קבעו טכנאי בין שעה 7:00 ל-9:00 בבוקר
אני ואשתי והילדות נשארנו בבית
אבל הטכנאי כלל לא הגיע - להשיג את השירות בטלפון 40 דקות! ועוד הנציגה אומרת לי כן... זמן ממוצע לשיחה נכנסת 13 דקות! - אלו זמני תגובה של פיל! - בסוף לאחר שביקשתי להתנתק מהשירות הקבוע הזמינו לי טכנאי ל 17:30 ==== משמע לך תחכה לטכנאי כל היום
אני ממש אבל ממש לא ממליץ על השירות!
מה שקורה שאנחנו כצרכנים לא קוראים את השורות הקטנות
מסתבר שהתענוג לשתות מי ברז מפולטרים עולה לי כ-80 ש"ח לחודש מעבר לעלות של המכשיר בשלושת השנים הראשונות...
מה שקורה שזה יותר יקר מנביעות ומי עדן!
וגם אני מחוייב לרכוש פילטרים ונורות uv כל תקופת זמן
אז יוצא מזה שאני גם משלם את חשבון המים (שלמרות שהוא זניח כאן אבל זה לא הגיוני כבר)
מסנן - פעמיים בשנה (למרות שלפי אתרים אמריקאיים מסננים מחזיקים שנה!)
נורת uv שצריכה להחזיק בין 3-5 שנים - מחייבים אותך להחליף כל שנה
אז מה אתם הייתם עושים?
מה ניתן לעשות?
אגב, גם לי קבעו טכנאי בין שעה 7:00 ל-9:00 בבוקר
אני ואשתי והילדות נשארנו בבית
אבל הטכנאי כלל לא הגיע - להשיג את השירות בטלפון 40 דקות! ועוד הנציגה אומרת לי כן... זמן ממוצע לשיחה נכנסת 13 דקות! - אלו זמני תגובה של פיל! - בסוף לאחר שביקשתי להתנתק מהשירות הקבוע הזמינו לי טכנאי ל 17:30 ==== משמע לך תחכה לטכנאי כל היום
אני ממש אבל ממש לא ממליץ על השירות!
ר.
שלום
לצערי קניתי מכשיר תמי 4 ולפני שבוע נשרף לי הגוף חימום התקשרתי לשרות לקוחות ונאמר לי שעלותו 209 שקל לפני מע"מ ונוסף טכנאי בסך של 250 שקל.
1) למה הם מוכרים גוף חימום שכל גודלו 22 ס"מ במחיר מובקע כזה 209 שקל בגלל הבלעדיות שלהם, לעומת זה גוף חימום של דוד חשמל/שמש שגודלו פי 4 ונוסף אתה מקבל פלנץ ושרוול בעלות של 80 שקל בלבד, וגוף חימום של מייחם מים שגודל פי 3 ויותר ומורכב יותר עולה 45 שקל.
2) למה הם מחייבים אותי בטכנאי אני לא רוצה ב-250 שקל, אני יכול להחליף בעצמי.
אני אומר לכם שאסור לקנות את המכשיר של תמי 4 ונוסף הם מוכרים סנן *2 בשנה ונורה לחיידקים או יו יו בסך של 280 שקל סה"כ =780, שקל או ביטוח שנתי בסך של 850 שקל.
מה המחירים האלה גנבים ברישיון
לצערי קניתי מכשיר תמי 4 ולפני שבוע נשרף לי הגוף חימום התקשרתי לשרות לקוחות ונאמר לי שעלותו 209 שקל לפני מע"מ ונוסף טכנאי בסך של 250 שקל.
1) למה הם מוכרים גוף חימום שכל גודלו 22 ס"מ במחיר מובקע כזה 209 שקל בגלל הבלעדיות שלהם, לעומת זה גוף חימום של דוד חשמל/שמש שגודלו פי 4 ונוסף אתה מקבל פלנץ ושרוול בעלות של 80 שקל בלבד, וגוף חימום של מייחם מים שגודל פי 3 ויותר ומורכב יותר עולה 45 שקל.
2) למה הם מחייבים אותי בטכנאי אני לא רוצה ב-250 שקל, אני יכול להחליף בעצמי.
אני אומר לכם שאסור לקנות את המכשיר של תמי 4 ונוסף הם מוכרים סנן *2 בשנה ונורה לחיידקים או יו יו בסך של 280 שקל סה"כ =780, שקל או ביטוח שנתי בסך של 850 שקל.
מה המחירים האלה גנבים ברישיון
דוד
באותו הנושא: