7 תשובות
גם אני מהמערך הטכני אל תעז חרא דבר
שואל השאלה:
תסבירו לי למה
תסבירו לי למה
אנונימית
אני ממערך הבקרה.
כעיקרון זה כל התפקידים של גפי תעופה ומנהלה בבסיס. זה סבבה.
כעיקרון זה כל התפקידים של גפי תעופה ומנהלה בבסיס. זה סבבה.
אנונימית
שואל השאלה:
מה את עושה שם? את יכולה להסביר לי?
מה את עושה שם? את יכולה להסביר לי?
אנונימית
שואל השאלה:
חח למה לא?
חח למה לא?
אנונימית
העיקר לא המערך הטכני
כן