7 תשובות
גם אני מהמערך הטכני אל תעז חרא דבר
שואל השאלה:
תסבירו לי למה
אנונימית
אני ממערך הבקרה.


כעיקרון זה כל התפקידים של גפי תעופה ומנהלה בבסיס. זה סבבה.
אנונימית
שואל השאלה:
מה את עושה שם? את יכולה להסביר לי?
אנונימית
שואל השאלה:
חח למה לא?
אנונימית
העיקר לא המערך הטכני
כן