3 תשובות
שואל השאלה:
אגב הייתי באיקאה היה לא משהו.
אנונימי
הכי מומלץ בחנות של שעונים, כי שם גם יש שעונים אכותיים וגם יש לך אחריות.
מחסני חשמל