התחברות
הרשמה
מתי יש בגרות בביולוגיה? בכיתה י'א או י'ב?
12 בינואר 2017, 18:30
בגרויות
ביולוגיה
כיתה י"א
כיתה י"ב
תיכון
מדע
2 תשובות
יא ויב
אנונימי
אצלנו היה יא- בגרות עיונית, יב- בגרות מעשית.
S
Shut up u
באותו הנושא:
איזה שאלון עושים בבגרות בביולוגיה בכיתה י׳?
למי מחר יש בגרות בביולוגיה כיתה י יחידה 1?
דחוף. באיזה שעה היום הבגרות בביולוגיה ( כיתה י' )
היי, מחר יש בגרות בביולוגיה כיתה י"א מי עושה את הבגרות פה ומיי יודע מה השעות המדוייקות של הבגרות?...
מי שעה היום את הבגרות בביולוגיה כיתה י? חייבת דחוף עזרה! לבדוק משהו בקשר לאחת השאלות
יש פה מישהו, שעושה את הבגרות בביולוגיה לכיתה יא', ביום שלישי בע"ה?! ואם כן אמרו לכם להתמקד על נושא מסויים?
מישהו פה בכיתה י"א והיה לו היום בגרות בביולוגיה?
יש פה עוד אנשים בכיתה י' שיש להם ביום רביעי מפמ"ר (בגרות) בביולוגיה?
שלום, מחר יש לי בגרות בביולוגיה אני בכיתה י', מישהו יכול להגיד לי באיזה שעה זה?
מי פה כיתה י' ועשה בגרות בביולוגיה היום?
מה עושים בבגרות מעבדה בביולוגיה בכיתה יא?