4 תשובות
לא עושים בגרות בביולוגיה בכיתה י
רק יא ו יב
שואל השאלה:
אנחנו עושים 😶
כן עושים בגרות בביולוגיה בכיתה י'.
יש כיתות שעושות יחידה אחת חובה.
שואל השאלה:
ואיזה שאלון זה?