התחברות הרשמה

יש פה מישהו, שעושה את הבגרות בביולוגיה לכיתה יא', ביום שלישי בע"ה?! ואם כן אמרו לכם להתמקד על נושא מסויים?

24 ביוני 2012, 11:21
לימודיםבגרותמדעמבחניםביולוגיהבית ספר    
תשובה אחת
אני עושה
ולא אמרו לי
מ
משובש
באותו הנושא:
כמה זמן הבגרות בביולוגיה? זאת שעושים ביא
מבוא לביולוגיה לכיתה י', איזה ציון לבגרות נחשב טוב?
כמה זמן הבגרות בביולוגיה?
מי שעושה 4 או 5 יחידות מקבל בונוס בציון בגרות בתעודת בגרות?
מישהו יכול להשיג לי/יש לו פתרון בגרות ביולוגיה מדעי לשנת 2008 מספר שאלון:043008
מישהו יודע מתי מעלים תשובות לבגרות בביולוגיה שהייתה היום?
אם מחר יש לי בגרות בביולוגיה ולא התחלתי ללמוד עד כמה נדפקתי?
מתי מפרסמים ציונים של הבגרות בביולוגיה?
הבגרות בביולוגיה קשה?
מי שעושה את הבגרות בהיסטוריה בחמישי, סיימתם את כל החומר? כמה נשאר לכם?
הציונים של המבחנים שעושים בכיתה י נחשבים כחלק מציוני תעודת הבגרות?