התחברות
הרשמה
למי מחר יש בגרות בביולוגיה כיתה י יחידה 1?
15 ביוני 2014, 18:24
מדע
ביולוגיה
בגרות
לימודים
היסטוריה
בגרויות
תשובה אחת
לי
∞
∞ Yael
באותו הנושא:
מבוא לביולוגיה לכיתה י', איזה ציון לבגרות נחשב טוב?
האם זה יעיל לי לתעודת הבגרות לגשת לבגרות בביולוגיה?
למי שמבין ממוצע בגרויות 104 באוניברסיטה זה טוב? כולל בונוסים, 5 יחידות בהכל מורחב פיזיקה ביולוגיה
אם מחר יש לי בגרות בביולוגיה ולא התחלתי ללמוד עד כמה נדפקתי?
לילדים שבכיתה יא והם עושים בגרות 3 יחידות במתמטיקה איזה בגרות יש השנה?
אפשר בכיתה יא לעשות בגרות של מתמטיקה 3 יחידות ואז ב יב להשלים עוד 2 יחידות?
השכלה כללית בכיתה י זה יחידה אחת בתעודת בגרות?
השלמת בגרות בביולוגיה - איך אפשר לעשות 5 יחידות ביולוגיה אם אין לי בגרות שלמה וזה מה שמשלים לי אותה? אפשר מכינה רק לביולוגיה באוניברסיטה?
באיזו כיתה עושים בגרות מעבדה בביולוגיה? יא או יב?
אם אני אפרוש מהלימודים בכיתה יא 5 יחידות בהכל ומגמת פיזיקה ביולוגיה, אני יוכל להשלים את הבגוריות של יב ולקבל בגרות מלאה?
כמה זמן הבגרות בביולוגיה?