6 תשובות
לא למקצועות ההנדסה. לא בטוחה לגבי רפואה.
לא אוניברסיטה שנחשבת טובה כמו:"טכניון" וזה מגביל הרבה מקצעות למידה
שואל השאלה:
אוף אני ממש ממש מבואסת עכשיו
yep study hard
אני די בטוח שלא..
אני גם לא משקיע ממש במתמטיקה כי זה פשוט קשה לי ואני יודע מצוין את ההשלכות אבל הן פשוט לא מעניינות אותי.. יש לי תכניות אחרות שלא צריך בשבילן תעודת בגרות בכלל..
אין הרבה מקצועות באוניברסיטה שאת יכולה ללמוד עם שלוש יחידות ויש אוניברסיטאות שלא מקבלות בכלל עם שלוש יחידות
מקצועות כמו רפואה והנדסה ודברים כאלה אין סיכוי ללמוד עם שלוש יחידות
אנונימי