4 תשובות
אם עשית חימום לפני, סביר להניח שזה מה שגרם לכך שהשרירים לא יתפסו.
קשור, אבל לא תלוי רק בזה.
גם אם תהיה בכושר מצויין ולא תעשה חימום ומתיחות (בעיקר בחורף) כמו שצריך לפני אימון מאומץ, סביר להניח שיתפסו לך השרירים (או במקרה הפחות טוב, תתפתח דלקת כמו שלי קרה).
ולהיפך, גם יכול להיות מצב שאתה לא בכושר בכלל וגם אם תעשה חימום ומתיחות כמו שצריך, יש סיכוי שיתפסו לך השרירים.
יכול להיות שעשית חימום טוב לפני בשילוב המתיחות בסוף ולכן לא נתפסת אבל הרבה פעמיים במיוחד אצל מתאמנים בתחילת הדרך רק יומיים אחרי פתאום מתחילים להרגיש את השרירים תפוסים - זה נקרא כאבי שרירים מאוחרים (doms) ויכול להיות גם שאתה פשוט בכושר טוב!
בועז לוי מומחה סטיפס
זה אומר שהשרירים מורגלים במאמץ. אתה בכושר כי רצת 10 קמ!
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
באותו הנושא: