תשובה אחת
ביום האחרון של סוכות ביום שאנו מארחים בסוכה אושפיזין את דוד המלך, זהו היום שנקרא הושענא רבה
ביום הזה מקובל להקדיש את כל הלילה לתפילות עבור עם ישראל ואח"כ עבור עצמינו: לקרוא תהילים, הזוהר הקדוש וכו וכמובן שגם תפילות שלנו
ליום הזה חשיבות מכרעת
אומרים שראש השנה זה יום הדין שלפי איך שאנו נוהגים בו אז יש לכך על איך השנה שלנו תיראה (ולא יום כיפור כפי שנוהגים לחשוב)
ב "הושענה רבה" יש אפשרות לתקן ולחתום סופית את השנה שלנו

כל טוב
באותו הנושא: