5 תשובות
כמו שארנולד שוורצנגר אמר בספר האימונים שלו (ספר האימונים הנחשב ביותר בעולם),
חשיבות האכילה מכלל שלושת הדברים (שינה, אכילה וכושר) היא 70%,
שינה 15% וכושר גם 15%.
אז כל פעם שאת עושה כושר *תמיד* לאכול אחרי האימון חלבונים, כי זה הכי חשוב.
ולגבי השאלה שלך, לא... נשאר לך חודש וחצי. תוצאות יהיו תוך חצי שנה או חמישה חודשים בערך. עצה שלי: 3 פעמים בשבוע לא יספיקו לך... אני עושה 7 פעמים בשבוע. כל יום. זה הכי טוב... לפחות 4 פעמים בשבוע.


עוד משהו: נגיד את שוקלת 50 קילו, אז תאכלי 100 גרם חלבון. 60 קילו- 120 גרם חלבון (אחרי האימון). תכפילי את המשקל שלך וזה כמות הגרמים של החלבונים שאת צריכה לאכול.

תגידי לי אם לא הבנת משהו...
לא רואים תוצאות עד שעושים חיטוב ( רק במקרים מיוחדים שאת ממש רזה אז רואים)
אם תתמידי בזה יראו תוצאות, אבל 5 תרגילים לא עוזרים את צריכה הרבה יותר ויותר פעמים בשבוע
שואל השאלה:
נגיד 5 תרגילים כל פעם.. וכן אני רזה אפילו מידיי
אנונימית
כנראה שכן, זה תלוי כמה את עושה ואם את רזה או לא