6 תשובות
נויה תרגילים לכפיפות בטן לא עוזרות בשום אופן להוריד את הכרס.
מה שעוזר זה להוריד בהדרגה את השומן שהצטבר בבטן, כמו כן אי אפשר לרדת באזור נקודתי לכן כשמרזים זה בכל הגוף ולאט לאט רואים תוצאות.
אני ראיתי תוצאות של כרס הופכת לקוביות זה לקח כ 3 חודשים, עי" כפיפות בטן,
ותרגיל נוסף ששוכבים על הגב ומרימים את הרגליים ל45 מעלות ומורידים
לא אוכלים משעה 8 בערב
לא שותים משקאות מתוקים ומוגזים אלא רק מים
להחליף ללחם שיפון (למי שחייב לחם בארוחה)
וכמובן ללא חטיפים וממתקים
4 דקות בבוקר
4 דקות בערב
של התרגילים וביי ביי לכרס
שלום רב,
הורדת כרס, נעשת בשילוב של כמה גורמים:
שינוי בתזונה-ללא ג'אנק פוד, להפחית בלחם לבן ולעבור לדגנים, ארוחות מסודרות בזמנים קבועים, ארוחות מאוזנות-ארוחת בוקר הכוללת אבות המזון, ארוחת בינים-פרי/ירק, ארוחת צהרים הכוללת פחמימות (לא בהגזמה), ארוחת ביניים-פרי/ירק, ארוחת ערב קלילה. מומלץ התאמת תפריט אצל תזונאית-יש לך אפשרות לייעוץ תזונתי אצל קופח בתשלום לרבעון.
ספורט-אירובי מוריד כרס... הליכה, ריצה, במסגרת חדר כושר-חוג אירובי/זומבה, ריצה על הליכון וספינינג, לאחר אירובי ניתן באמצעות חדר הכושר לעצב את הגוף ותרגילי בטן יהיו אפקטיבים לאחר הורדת שומן. במסגרת חדר כושר מומלץ 3 פעמים בשבוע שעה-שעה וחצי פעילות.

עניין של התמדה, שמירה על תזונה ואירובי יראו השגים.
יחד עם זאת-יש אנשים מסוימים ששכבת שומן לא תוכל לרדת... תלוי בגנטיקה ומבנה גוף...

כל מה שקשור לתרגילי בטן עוזר להוריד אותה.
שואל השאלה:
אומרים שכפיפות בטן אינן עוזרות. זה נכון? לך זה עזר?
"סגרתי" את הפה, כפיפות בטן, והרבה פעילות אירובית.