12 תשובות
מה הכוונה מזה?
לא הבנתי..
כן מאוד זה מראה על רגש
אנונימית
חמוד אבל הוא יכול להיות רגיש מידי...
שואל השאלה:
אני יסביר אני כותב שירים ואני לא יודע אם בנות אוהבות בנים שכותבים?
אני יסביר אני כותב שירים ואני לא יודע אם בנות אוהבות בנים שכותבים?
אנונימי
כן, זה ממש חמוד ויפה:)
אוהבת בנים שכותבים בדיוק באותה מידה של בנים שלא כותבים חח
זה ממש יפה לדעתי ^^ אבל לא תהיה לי עדיפות אם הוא כותב או לא
אני ממש אוהבת זה אפילו דיי מושך בעניי זה מראה על רגש ועל גבר עם פחות אגו שבאמת מוציא את ההרגשו שלו ביצירה
אנונימית
מעניין, אטרקטיבי כי גם אני כותבת שירים
בנות שכותבות שירים? אותי אישית זה לא מעניין.
כותבת סיפורים קצרים\ארוכים? זה כבר באמת מראה על רמה.
כותבת סיפורים קצרים\ארוכים? זה כבר באמת מראה על רמה.
זה חמוד
באותו הנושא: