6 תשובות
ג'סטין ביבר
פאק הייתי עושה אותוו
פאק הייתי עושה אותוו
אנונימית
שואל השאלה:
ח ח ח ח
ח ח ח ח
אנונימי
אחד שיש לו ביטחון עצמי ואחד שמטפח את עצמו
אנונימית
אחד שמטפח את עצמו הולך לדרכ בישבילו שהוא ירגיש טוב עם עצמו שהוא נראה שרירי לא מוגזם ולא בשביל הסביבה.. ותכלס לכל אחת טעם שונה אבל אני אוהבת יותר בהירים (מבחינת שיער)
אולי זה ישמע לך מוזר אבל אם למישהו יש אופי טוב הוא חתיך.
מבחינת מראה, הטעם האישי שלי הוא לרוב בהירים, אבל זה לא משהו ספציפי.
מבחינת מראה, הטעם האישי שלי הוא לרוב בהירים, אבל זה לא משהו ספציפי.
חיוך, פנים וגוף יפים.
באותו הנושא: