17 תשובות
בטח!
המראה החיצוני לא חשוב,
המראה הפנימי חשוב!
כן
אנונימי
כן
דאא
תלוי איך הוא אי אפשר לדעת אני יכולה להתאהב פתאום בחנון או בדוגמן או בערס זה לא משנה בכלל..
אנונימית
זה תלוי אם אני מתחברת אליו: )))
לא נראלי שבכלל הייתי מכירה אותו מספיק כדי להתאהב בו... אני בדרך כלל עם ילדים פחות בישינים.. אבל הכל יכול לקרות:)
ברור!
ערסים זה סתם מגעילל.. אני אוהבת את השקטים הרגישים שכותבים שירים ושלא אכפת להם מה ייחשבו עלינו בייחד...!
ברור שכן אני יוצאת רק עם חמודים (רגשניים ביישינים וכו')
אבל אני לא פוסלת את שאר הבנים החברים הכי טובים שלי (כמו אחים שלי) הם ערסים ואני חולעליהם ;)
בטח שכן! הוא נשמע לי ממש מתוק.. אני הייתי רוצה שיהיו לי בכיתה ילדים כמוהו! הוא נשמע מהילדים המושלמים האלה... שמכבדים את אותך ואוהבים מהלב.. לא כמו כל הערסים התינוקיים האלה שרק חושבים עליך בתור סטוצ ומקליים מהבוקר עד הלילה=) בהצלחה איתו =)
חלום שלי לפגוש אחד כזהה! ואאי
אנונימית
הלוואי שדבר כזה קיים במציאות
153
ברורר!