10 תשובות
לא
ההפך;-)
לדעתי זה מדהים
ממש לא, להפך (:
לא, דווקא להיפך בעייני זה ממש יפה שבן כותב שירים
לא זה יפה דווקא:)
ללא זהה רומנטיי
מצטרף לשאלה!
כל אחת והטעם שלה, אני לא אוהבת בנים שכותבים שירים. כי בנים צריכים להיות גברים ולדעתי זה טיפה הומואי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא הומו
לפי דעתי זה ממש יפה ורומנטי.. ולמה שיפריע? אם הוא אוהב את זה אז למה שזה יפריע לי?