12 תשובות
כן
למה אתה צריך אישור של אחרים?
למה אתה צריך אישור של אחרים?
כן ברור
כן
למה לא?
למה לא?
מה לא בסדר פה?
שואל השאלה:
לא יודע זה לא קצת מדי?
לא יודע זה לא קצת מדי?
אנונימי
ברור גם אם תהיו רק שתי חברים הכי טובים זה בסדר העיקר לא לבד
בטח
כן, מעולה!
ברור שזה בסדר! תהנו (:
למה לא? 4 חברים כנראה קרובים מה רע בזה?
אם אתם נהנים ביחד ויהיה לכם כיף אז ברור שכן!
אתה פשוט עצוב שאתה שואל שאלה כזאת.
שאלה כל כך אינפנטילית, קצת בטחון עצמי בחייאת.
והנה התשובה שלי שתבין כמה השאלה שלך מגוכחת
לא, 4 זה קצת מדיי. תשיגו עוד אחד תהיו 5 וזה בסדר.
והחלום שלי זה מינוס 40 לייקים! תודה
שאלה כל כך אינפנטילית, קצת בטחון עצמי בחייאת.
והנה התשובה שלי שתבין כמה השאלה שלך מגוכחת
לא, 4 זה קצת מדיי. תשיגו עוד אחד תהיו 5 וזה בסדר.
והחלום שלי זה מינוס 40 לייקים! תודה
באותו הנושא: