10 תשובות
לא רק את
לא את לא
יש המון כמוך, גם אני.
גם אני לא חוגגת אבל זה חד פעמי השנה כי ממש אבל ממש לא מתחשק לי.
אם 500 ילדים כותבים את זה אז כנראה שלא רק את כוסעמו איתכם!
גם אני לא, המורה שלי לאמנות דפקה אותי עם עבודה
את לא היחידה
אנונימי
לא רק את ^^"
אני חוגגת ^___^
תני כיף ווירטואלי! גם אני לא חוגגת את ל"ג בעומר! ;)