7 תשובות
לא, זה נחשב לזאב בודד, כמוני
אתה פשוט טיפוס מופנם. תלמד להפתח, והכל יהיה בסדר.
זה לא בהכרח אומר שאתה חנון..
לא אתה נחשב סגור יותר וביישן אתה מזכיר לי את עצמי זה בסדר גמור לאט לאט תפתח יותר אני מקווה שזה מה שיהיה לי.
כן קצת חח... אבל זה לא בעיה לשנות את זה פשוט תתחיל להיות בולט יותר...
גם אני ככה זה לא אומר שאתה חנון אחי זה סתם לחץ חברתי אם אומרים לך ככה
אני בדיוק אותו הדבר כמוך וסתם שתדע שאני בין המקובלות בשכבה... אתה ממש לא חייב לעשות כל מה שחברים שלך עושים ואם נוח לך ככה- אחלה! תישאר איך שאתה!
בה
לא זה רק אומר שאין לך תמיד כוח לאנשים, לא כולם רוצים להיות תמיד במרכז החברה ):
כול עוד יש לך מה לעסות בחג או עם מי ללכת לסרט אתה תישרוד ;ׂ)
סורי על שגיאות הכתיב... אני עולה חדשה!
באותו הנושא: