4 תשובות
גם אני זה בסדר
גם אני, אפילו את הריצת לילה הרסו לי, אי אפשר לרוץ היום מבלי לקבל גלי עשן לפרצוף
welcome to the club,
לא רק את.
חג מסריח ומעצבן.
לא רק את.
חג מסריח ומעצבן.
גם אני
באותו הנושא: