התחברות
הרשמה
איך אומרים באנגלית "אני הולכת לשים גשר בשיניים אז אני לא חושבת שאספיק להגיע לשיעור"?
23 במרץ 2016, 07:26
תרגום
תשובה אחת
התרגום הנכון למשפט הוא: "i'm going to be late for class because i am going to the orthodontist to get braces".
נ
נואל ;)
באותו הנושא:
איך יודעים באנגלית מתי לשים en, ed, ing בpast progresive?
איך אומרים באנגלית: אני הולכת להתגעגע למקום הזה כל כך.
איך אומרים באנגלית - היא לא הולכת לפי הזרם?
מתי צריך לשים am is are במשפט באנגלית?
למה באנגלית אומרים hi man כי הרי man באנגלית זה "איש" אז אומרים היי איש?
אני הולכת למסיבה ובמחזור ורוצה לשים חוטיני מה עדייף פד או טמפון?
מה אומרים אחרי שמישהו שעשה אפצ'י באנגלית (כאילו לבריאות רק מה אומרים באנגלית)
אני מחר הולכת לשפיים אבל יש לי מחזור ואני לא רוצה לבטל, ולא רוצה לשים טמפון
המלצות לשירים טובים לשים כרינגטון בפאלפון? עדיף באנגלית.
איך אומרים באנגלית:"שאלת (צורת עבר) מאיפה אני" שחכתי איך אומרים שאלת באנגלית חח זה Asked?
איך אומרים באנגלית אני הולכת לחוג ציור כל יום שישי ושני? אני לא יודעת איך אומרים חוג מישהו יכול לתרגם בבקשה?