התחברות
הרשמה
כמה שאני שונאת את הלירון הזאת אבל וואלה היא ומושיק גאונים חח אני היחידה שחושבת ככה?
12 בינואר 2016, 21:42
שנאה
יחסים
אנשים
סלבריטאים
מפורסמים
ריאליטי
טלוויזיה
2 תשובות
חח היא אומנם קטנה אבל הכי חכמה שם כמו עומר זאת
כן נחשים
ש
שייך לדובית שלי בלבד !
חכמה
אבל שונאת אותה רק טילטיל ורוסלנה
^
^Royalty^
באותו הנושא:
אני היחידה שחושבת שממש הגזימו בפרסומת הזאת?
אני היחידה שחושבת שכל האופנה הזאת של הצבעים הזוהרים זה מזעזע?
אני היחידה שחושבת שיוסי הוא פשוט גאון?
אני היחידה שחושבת שהתכנית הזאת "סוואגרז" זה הדבר הכי מטופש שהאדם יצר?
אני היחידה שחושבת שנטע אלחמיסטר הזאת מכוערת?
אני היחידה שחושבת שצריך למחוק את התמונה הזאת מסטיפס?
אני היחידה שחושבת שזה לא בסדר ששאלו את השאלה הזאת כי זה עדיין בן אדם שזה לא בסדר לשאול אתזה! מי עוד חושב ככה?
אני היחידה שחושבת שלהרבה יש יומולדת בתקופה הזאת?
אני היחידה שחושבת שזה דיסלקטי?! חח
אני היחידה שחושבת שזה גאוני? XD יאיר לפיד
מי אמר את המשפט "אומנות לא נועדה לקשט קירות, האומנות היא כלי מלחמה"? אני היחידה שחושבת שהבנאדם גאון?