18 תשובות
אני איתך!
זה סתם עושה לא נעים בעיניים
זה כל הקטע שזה מזעזע.
זה מגניב!
אני לגמרי איתך
זה כנראה רק למשוך תשומת לב וזה הכול!:)
כן זה פשוט מזוויע ומיותר
אני שואלת, למה זה טוב?
גם אני חושב ככה!
זה נראה כאילו הם מתחפשים למרקר
אני שונאת את זה זה נראה כמו האפוד הזוהר הזה של המשמר האזרחי
זה מגעיל, ומישהו צריך לעצור את זה p:
זה מוזר...
אנונימי
גם אני חושבת שזה זוועה!
גם אני חושבת.
ומה שעוד יותר נורא שזה סגנון של שנות ה-80 (שאני ממש אוהבת) והם מוסיפים לזה בגדים זוהרים! פשוט מגעיל!
ממש לא.. אני מסכימה איתך (:
מסכים איתך זה מזעזעע
אנונימי
אולי זה מזעזע... אבל זה גם מגניב כזה ולגמרי קיצי:)
זאת האופנה הכי יפה שראיתי בשנים האחרונות. האופנה הישראלית פשוט מכוערת ומזעזעת, לפחות זה.
המטרה היא לזהור - חח אני אוהבת ( אבל אני לא לובשת את זה )
*מזעזע* זאת מילה עדינה... זה מחרייד!
זה מוזר לעין, אבל ללא ספק שזה מגניב, וזה סבבה ללבוש את צריך קצת גיוונים בחיים:)
בת 16