התחברות הרשמה

אני היחידה שחושבת שלהרבה יש יומולדת בתקופה הזאת?

27 בנובמבר 2013, 13:58
יומולדתחנוכהחגים    
2 תשובות
לאא, לחברות שלי יש יומולדת ביום חמישי שישי ושבת:o לחץץ
b
babygirll
לי היה לפני חודש וכן למלא היה יומהולדת:)
✹
✹ ✹ Haim Haimov ✹ ✹
באותו הנושא:
אני היחידה שחושבת שסוי לונה זאת חרא של סדרה?
אני היחידה שחושבת שבלה חדיד בסדר?
אני היחידה שחושבת שצלקות לגברים בפנים זה מושלם?
אני היחידה שחושבת שלא מעריכים אותה כאן?
אני היחידה שחושבת שמאלומה לא חתיך?
אני היחידה שחושבת שהבנות כאן די נואשות?
אני היחידה שחושבת שאון רפאלי לא יפה?
אני היחידה שחושבת שסטטיק ובן אל מתלבשים ממש יפה?
תגידו, אני היחידה שחושבת שזאק אפרון מכוער תחת?
אני היחידה שחושבת שהשחקן שמשחק את הליצן מהסרט "IT" הורס ביופיו?
אני חייבת להגיד משהו לגבי דתיים, חייבת לדעת אם אני היחידה שחושבת ככה אשמח שתיכנסו