5 תשובות
גועל נפש.. בושה לענות על זה גם
גם אני אבל מצד שני אין לי סיבה לפי החוקים למחוק אותה.. וזה נורא דוחה אותי..
טוב נמאס לי, אני אמחק.
אנונימי
סיקרנו אותי עכשיו על השאלה והיא נמחקה
מה הייתה השאלה?
אנונימי
זו הייתה השאלה:
"בנים, איך קוראים לבת הכי מכוערת בכיתה שלכם? ובנות, איך קוראים לבן הכי מכוער בכיתה שלכן?"
אנונימי