5 תשובות
תלוי מה אכלת אם זה המבורגר (סתם דוגמא) עם מלא קלוריות ועוד כמה דברים אז לא אבל אם זה ארוחות בריאות של סלטים (סתם דוגמא) אז זה מעולה
לא, בעקרון בנאדם צריך לאכול בין 1200-2200 קולוריות.
אנונימי
לא זה. קצת מידי
קצת מידיי
לא.
באותו הנושא: