8 תשובות
שואל השאלה:
פירוט השאלה:
אני מאוד ביישן עם נשים, לאחרונה אני נמצא בתהליך בנייה של הביטחון העצמי שלי, תהליך קשה בפני עצמו. נשים מתייחסות אליי בצורה מאוד מעליבה כאילו הן עושות איזו טובה שהן מדברות איתי ומתייחסות אליי כאל סוג של אוויר.
היום ישבתי בחדר לימוד, התיישבתי שולחן ליד בחורה שמעט עניינה אותי (חשבתי לעשות צעד כדי לקדם את התהליך שלי), בהתחלה לא הסתכלתי עליה הרבה כדי שלא תחשוב שאני רוצה להטריד אותה. כשכן נוצר קשר עין חייכתי אליה, מיד היא סובבה את הראש בצורה גסה (מאוד חד משמעית). הרגשתי מאוד לא נעים.. מה זה לא נעים? הרגשתי כמו מפגר. היה לי מאוד קשה לגרום לעצמי לעשות את זה. ראיתי שהיא מנסה להימנע מקשר עין. אחרי איזה 2 דק' היא דיברה עם חברה שלה בפלאפון ואמרה לה "וואי קר לי" ועברה לשולחן מרוחק ממני (כל האיזורים בחדר היו קפואים). ואז היא יצאה החוצה ושמעתי אותה אומרת לחברה שלה בטון גס "את לא מבינה יש פה איזה אחד" (לא הצלחתי לשמוע יותר מזה). טון מעליב של "יש פה איזשהו פריק". אחרי שהיא חזרה רציתי לראות אם אולי טעיתי, ראיתי שהיא התיישבה עם הגב אליי ונמנעה בכל מחיר ליצור קשר עין.
אני ממש פגוע, הרבה זמן אני מנסה להילחם במחסומים שמונעים ממני לגשת לנשים ולהתחיל איתן. בדרך כלל הייתי אומר לעצמי "זרוק עליה ***, עוד פרחה שחושבת שהיא עליונה על אחרים" אבל ראיתי שבאופן כללי נשים נמנעות מליצור קשר עין איתי, וכאשר אני מתקשר איתן הן עונות לי בצורה יבשה כאילו הן עושות לי איזושהי טובה שהן בכלל מדברות איתי. אני באמת מאמין שיש לי נתונים טובים ואני יכול להצליח עם נשים ואני מאוד נגד הטרדות ומנסה להימנע מהן בכל מחיר (אפילו מגביל את עצמי מעבר לאחרים)..
אבל אני לא מצליח להבין למה הן מתנהגות אליי ככה? מה אני עושה לא בסדר? ואיך מתגברים על זה? ועל הכאב העצום שנילווה לכאלו סיטואציות?
בבקשה מי שמאמין שיש לו את הידע לעזור, ענו לשאלה. מחכה בקוצר רוח לתשובות ענייניות שיכולות לעזור. היה לי קשה מאוד לפרוק את אשר על לבי.
מתנצל אם זה ארוך
פירוט השאלה:
אני מאוד ביישן עם נשים, לאחרונה אני נמצא בתהליך בנייה של הביטחון העצמי שלי, תהליך קשה בפני עצמו. נשים מתייחסות אליי בצורה מאוד מעליבה כאילו הן עושות איזו טובה שהן מדברות איתי ומתייחסות אליי כאל סוג של אוויר.
היום ישבתי בחדר לימוד, התיישבתי שולחן ליד בחורה שמעט עניינה אותי (חשבתי לעשות צעד כדי לקדם את התהליך שלי), בהתחלה לא הסתכלתי עליה הרבה כדי שלא תחשוב שאני רוצה להטריד אותה. כשכן נוצר קשר עין חייכתי אליה, מיד היא סובבה את הראש בצורה גסה (מאוד חד משמעית). הרגשתי מאוד לא נעים.. מה זה לא נעים? הרגשתי כמו מפגר. היה לי מאוד קשה לגרום לעצמי לעשות את זה. ראיתי שהיא מנסה להימנע מקשר עין. אחרי איזה 2 דק' היא דיברה עם חברה שלה בפלאפון ואמרה לה "וואי קר לי" ועברה לשולחן מרוחק ממני (כל האיזורים בחדר היו קפואים). ואז היא יצאה החוצה ושמעתי אותה אומרת לחברה שלה בטון גס "את לא מבינה יש פה איזה אחד" (לא הצלחתי לשמוע יותר מזה). טון מעליב של "יש פה איזשהו פריק". אחרי שהיא חזרה רציתי לראות אם אולי טעיתי, ראיתי שהיא התיישבה עם הגב אליי ונמנעה בכל מחיר ליצור קשר עין.
אני ממש פגוע, הרבה זמן אני מנסה להילחם במחסומים שמונעים ממני לגשת לנשים ולהתחיל איתן. בדרך כלל הייתי אומר לעצמי "זרוק עליה ***, עוד פרחה שחושבת שהיא עליונה על אחרים" אבל ראיתי שבאופן כללי נשים נמנעות מליצור קשר עין איתי, וכאשר אני מתקשר איתן הן עונות לי בצורה יבשה כאילו הן עושות לי איזושהי טובה שהן בכלל מדברות איתי. אני באמת מאמין שיש לי נתונים טובים ואני יכול להצליח עם נשים ואני מאוד נגד הטרדות ומנסה להימנע מהן בכל מחיר (אפילו מגביל את עצמי מעבר לאחרים)..
אבל אני לא מצליח להבין למה הן מתנהגות אליי ככה? מה אני עושה לא בסדר? ואיך מתגברים על זה? ועל הכאב העצום שנילווה לכאלו סיטואציות?
בבקשה מי שמאמין שיש לו את הידע לעזור, ענו לשאלה. מחכה בקוצר רוח לתשובות ענייניות שיכולות לעזור. היה לי קשה מאוד לפרוק את אשר על לבי.
מתנצל אם זה ארוך
אנונימי
אתה איש מדהים. אמנם אינני מכיר אותך, אבל מהמילים שכתבת ניכר שאתה אדם איכותי. אני מזדהה עם כל מילה שלך מאחר וגם אני סובל מאותה בעייה. בשל האמור, אינני יכול לעזור לך, אבל אני מאחל לך בהצלחה ואשמח גם אני אם אנשים יתנו עצות מועילות.
אנונימי
נשמע שאתה בן אדם טוב. עכשיו תקשיב טוב למה שאני הולכת להגיד לך, ותזכור את זה לכל החיים שלך. נשים הם נבזיות מניסיון רב.. יש לי המון חברות שאני אפילו לא מבינה איך אני עדיין מדברת איתן.. אתה תמיד תזכור דבר אחד! יש איזה מישהי שמתאימה לך.. גם אם היא בצד השני של העולם.. אתם מתאימים ואתם תיפגשו.. כי אני מאמינה שאין סתם אהבה.. ושכל אדם אנושי חייב לחוות אותנ.. נראה שאתה עוד לא. עוד מעט יגיע תורך. רק אל תיתייאש! אני מאמינה לך! אני מאמינה בך!
דבר ראשון, אתה נשמע בן אדם מדהים ובעל אישיות מדהימה.
אני חושבת שבאמת אין תשובה ל-למה נשים מתייחסות מגעיל. אולי פשוט כי בא להן או אולי בגלל רושם ראשוני כלשהו. אתה לא צריך לשאול את עצמך למה היא התנהגה אליי מגעיל, אתה צריך להתעסק באיך אתה בונה את הביטחון העצמי שלך ומתקדם הלאה לבחורה הבאה.
אני בטוחה שתמצא מישהי שתכבד אותך ותאהב אותך כמו שאתה מוכן לאהוב אותה.
אני ממש מקווה שעזרתי. בהצלחה, אל תתייאש מזה (:
אני חושבת שבאמת אין תשובה ל-למה נשים מתייחסות מגעיל. אולי פשוט כי בא להן או אולי בגלל רושם ראשוני כלשהו. אתה לא צריך לשאול את עצמך למה היא התנהגה אליי מגעיל, אתה צריך להתעסק באיך אתה בונה את הביטחון העצמי שלך ומתקדם הלאה לבחורה הבאה.
אני בטוחה שתמצא מישהי שתכבד אותך ותאהב אותך כמו שאתה מוכן לאהוב אותה.
אני ממש מקווה שעזרתי. בהצלחה, אל תתייאש מזה (:
זו בהחלט שאלה קשה, למרות שגם אני בת.
לפעמים יכול להיות שהיא כן מחבבת אותך, ואז היא מנסה להיות "קשה להשגה".
ויש פעמים שפשוט הבחורה היא מגעילה, אז אני ממש ממש ממליצה לך להתרחק מכאלו בנות.
אני חושבת שכדאי לך פחות להתעסק בבנות כאלה.
אם אני לא טועה אמרת שאתה חסר ביטחון עצמי. יש המון דברים שיכולים לעזור בבניית ביטחון.
למשל, אני מכירה ילד שהיה חסר ביטחון, והוא התחיל לעשות ספורט ונהיה חזק, זה חיטב אותו מאוד והוא נראה מעולה, וגם הביטחון שלו מאוד עלה בגלל שהוא עכשיו כאילו "אחד מהחזקים ".
אבל זה לא חובה כושר, זה פשוט יכול להיות משהו שיכול לעודד אותך מאוד וגם לחזק את הביטחון שלך.
אני מקווה שתמצא בת שתהיה טובה בשבילך ושתתייחס אלייך כמו שצריך. וגם שהביטחון שלך יעלה.
בהצלחה בכל מה שתעשה
לפעמים יכול להיות שהיא כן מחבבת אותך, ואז היא מנסה להיות "קשה להשגה".
ויש פעמים שפשוט הבחורה היא מגעילה, אז אני ממש ממש ממליצה לך להתרחק מכאלו בנות.
אני חושבת שכדאי לך פחות להתעסק בבנות כאלה.
אם אני לא טועה אמרת שאתה חסר ביטחון עצמי. יש המון דברים שיכולים לעזור בבניית ביטחון.
למשל, אני מכירה ילד שהיה חסר ביטחון, והוא התחיל לעשות ספורט ונהיה חזק, זה חיטב אותו מאוד והוא נראה מעולה, וגם הביטחון שלו מאוד עלה בגלל שהוא עכשיו כאילו "אחד מהחזקים ".
אבל זה לא חובה כושר, זה פשוט יכול להיות משהו שיכול לעודד אותך מאוד וגם לחזק את הביטחון שלך.
אני מקווה שתמצא בת שתהיה טובה בשבילך ושתתייחס אלייך כמו שצריך. וגם שהביטחון שלך יעלה.
בהצלחה בכל מה שתעשה
אחת שמבינה
עצוב אבל תלמד להתרגל גם לזה אחרת אתה תשבר מהר..
לא היית כנראה הטעם שלה חוצמזה שהיא עם אופי זוועה.
בהצלחה.
לא היית כנראה הטעם שלה חוצמזה שהיא עם אופי זוועה.
בהצלחה.
אהלן,
צר לי שחוית את זה
אתה תמיד תגיד לעצמך שאתה אחלה
הבעיה היא סה"כ אצלה והיא תשלם על התנהגות כזאת והביטוי של זה הוא שגם אליה יתייחסו ככה באחריות
כי מה בנאדם נותן זה מה הוא מקבל--- אני לא מאחל לה את זה אבל הדברים מתרחשים מכורח המציאות
אף פעם אל תיקח על עצמך את האשמה בגלל שנתקלת בבחורה מגעילה
התנהגות כזאת מאוד מאפיינת חוסר ביטחון עצום וזה לא משנה היא יכולה גם להיות מנכלית בחברה ענקית ועדיין להרגיש חרא עם עצמה ועדיין להתחבר לתחושת הילדה הדחויה
אני לא אתפלא גם אם אחת כזאת נראית "סוף" אבל בגלל ההתנהגות הדוחה שלה אף גבר לא רוצה אותה ובסוף היום, בסופ"ש, בחגים היא תמיד לבד ובודדה
סה"כ בחורה עם ביטחון כן תתייחס אלייך והכי הרבה תגיד לך בנימוס: "לא תודה"
בלי שום קשר תמיד תעבוד על לשדרג את היכולות שלך ברמת: לבוש, שפת-גוף, אנרגיה, תקשורת
תראה כל פעם מה אתה מחסיר ותוסיף אח"כ (חוכמה של חדר מדרגות מה שנקרא)
יהיו בחורות שיחטפו אותך
בהצלחה כפרה
צר לי שחוית את זה
אתה תמיד תגיד לעצמך שאתה אחלה
הבעיה היא סה"כ אצלה והיא תשלם על התנהגות כזאת והביטוי של זה הוא שגם אליה יתייחסו ככה באחריות
כי מה בנאדם נותן זה מה הוא מקבל--- אני לא מאחל לה את זה אבל הדברים מתרחשים מכורח המציאות
אף פעם אל תיקח על עצמך את האשמה בגלל שנתקלת בבחורה מגעילה
התנהגות כזאת מאוד מאפיינת חוסר ביטחון עצום וזה לא משנה היא יכולה גם להיות מנכלית בחברה ענקית ועדיין להרגיש חרא עם עצמה ועדיין להתחבר לתחושת הילדה הדחויה
אני לא אתפלא גם אם אחת כזאת נראית "סוף" אבל בגלל ההתנהגות הדוחה שלה אף גבר לא רוצה אותה ובסוף היום, בסופ"ש, בחגים היא תמיד לבד ובודדה
סה"כ בחורה עם ביטחון כן תתייחס אלייך והכי הרבה תגיד לך בנימוס: "לא תודה"
בלי שום קשר תמיד תעבוד על לשדרג את היכולות שלך ברמת: לבוש, שפת-גוף, אנרגיה, תקשורת
תראה כל פעם מה אתה מחסיר ותוסיף אח"כ (חוכמה של חדר מדרגות מה שנקרא)
יהיו בחורות שיחטפו אותך
בהצלחה כפרה
שואל השאלה:
אני מודה מאוד לעונים, חיכיתי לתשובתכם. אני לא מוטרד בגלל הבחורה הזו. אני מוטרד באופן כללי מהיחס של נשים כלפיי. ההבדל בין הבחורה הזו לנשים האחרות הוא שהיא הפגינה בבוטות את מה שהיא חשבה עלי. אם הייתי יודע שנשים אחרות מתייחסות אליי יפה לא הייתי נפגע.
אני מרגיש שעל אף שהתקדמתי בתהליך בניית הביטחון, חזרתי עכשיו 1000 צעדים אחורה ועם הזמן רק נהיה לי יותר קשה עם נשים. הייתי כל כך קרוב ללעשות צעד ולהתקדם, אבל המקרה הזה פגע בי מאוד (לא בגלל הבחורה עצמה אלא בגלל מה שהוא שיקף).
איך אני יכול לשפר את התקשורת שלי עם נשים ולהתאושש מהכאב והחוסר אונים הזה?
אשמח לעצות ולהתכתב עם מישהי/מישהו שמבינה/מבין.
אני מודה מאוד לעונים, חיכיתי לתשובתכם. אני לא מוטרד בגלל הבחורה הזו. אני מוטרד באופן כללי מהיחס של נשים כלפיי. ההבדל בין הבחורה הזו לנשים האחרות הוא שהיא הפגינה בבוטות את מה שהיא חשבה עלי. אם הייתי יודע שנשים אחרות מתייחסות אליי יפה לא הייתי נפגע.
אני מרגיש שעל אף שהתקדמתי בתהליך בניית הביטחון, חזרתי עכשיו 1000 צעדים אחורה ועם הזמן רק נהיה לי יותר קשה עם נשים. הייתי כל כך קרוב ללעשות צעד ולהתקדם, אבל המקרה הזה פגע בי מאוד (לא בגלל הבחורה עצמה אלא בגלל מה שהוא שיקף).
איך אני יכול לשפר את התקשורת שלי עם נשים ולהתאושש מהכאב והחוסר אונים הזה?
אשמח לעצות ולהתכתב עם מישהי/מישהו שמבינה/מבין.
אנונימי
באותו הנושא: