4 תשובות
חח כל כך
עובדים על זה לפי מה שהבנתי
גם אני חושב שצריך יהיה יותר נוח עם ימציאו אפליקציה לנייד
עוד מעט תעבור שנה מאז שסטיפס הציעו את הרעיון הזה...
הם הציעו אותן ב19 באוקטובר ומאז כלום.