התחברות
הרשמה
אני צריכה לקום מוקדם מחר אבל לא בא לי לישון, מה לעשות?
13 ביולי 2015, 01:31
שינה
בוקר
עייפות
קימה בבוקר
טיפים
עצות
תשובה אחת
תחליטי מה יותר חשוב לך
A
Anonymous269
באותו הנושא:
אני עוד שעה צריכה לקום כי אני טסה, ללכת לישון או לא?
אני צריכה ללכת לישון אבל אני לא עייפה איך להרגיל אותי ללכת לישון מוקדם?
אני לא מצליחה להרדם ואני צריכה לקום מחר מוקדם בגלל הבית ספר
לישון מאוחר ולקום מאוחר או לישון מוקדם ולקום מוקדם.? תסבירו למה
אני לא מצליחה לישון ואני צריכה לקום מחר ב6 בבוקר מה לעשות?
אני צריכה לקום ממש מוקדם מחר ואני לא נרדמת למישו יש עצות איך להירדם?
מחר אני צריכה לקום מוקדם ואני לא עייפה בכלל מה לעשות אני לא מצליחה להירדם...
אני צריכה לקום ב12 בלילה כי יש לי טיסה, באיזה שעה ללכת לישון?
אוף אני צריכה ללכת לישון דחוף כי מחר יש בית ספר ואני צריכה לקום מוקדם ואני פשוט לא עייפה אני מלאה אנרגיות ולא בא לי לישון מה אני עושה עם עצמי?!?!
לא נרדמת בגלל שאני מפחדת לישון מליצנים רוצחים ואני צריכה לקום ב7 וחצי מה לעשות?
איך לישון מוקדם ולקום בשעה נורמלית?