2 תשובות
זה לא מספיק כל כך. נגיד והשקשוקה זה הארוחת בוקר. החטיף דגנים והאפרסקיםזה הנשנושים באמצע. איפה הארוחת ערב פה? ואיפה הצהריים? לאכול אולי יועיל לירידה במשקל אבל לא יעזור לך לשמור על המשקל לטווח ארוך. זה לא בריא וכשאת אוכלת קצת הגוף שלך יתרגל לקחת את מלא אנרגיה בדרסטיות מהשומן או שריר או כל מקום אחר בגוף. וזה לא טוב. הסיבה שהתשובה שלי כל כך מפורטת היא שאני לא רוצה שתעברי בעיות הנוגעות לאכילה כמו שאני עברתי. תאכלי יותר.
כן
באותו הנושא: