5 תשובות
אולי תאכלי אוכל?
זה משמין קצת
ענבים ודובדבנים זה לא שיא הבריא
תלוי גם מה הכמות שאכלת
ענבים ודובדבנים זה לא שיא הבריא
תלוי גם מה הכמות שאכלת
זה מאוד בסדר אבל אל תרעיבי את עצמך ותנסי לאכול פחמימות 3 כפות ביום, וקצת משהו בשרי.
שואל השאלה:
אני צמחונית..
אני צמחונית..
אנונימית
אז 3 כפות פחמימות (אורז, פתיתים.)
באותו הנושא: