התחברות
הרשמה
היום בבוקר אכלתי כריך עם גבינה לבנה 3% מלפפון ותירס, ביניים, חצי אפרסק (האפרסק גדול), צהריים, אורז עם בשר וכמה עגבניות שרי, אחר כך קלמנטינה וחטיף אנרגיה זה לא יותר מידי?
17 בספטמבר 2012, 17:24
קלוריות
אורז
מתכונים
מטבח
עגבניות
סלטים
תשובה אחת
זה מצוין!
♥בלונדה♥
באותו הנושא:
אכלתי בבוקר לחם מלא עם גבינה ( טוסט) ו6 כפיות קוטג' זה בסדר?
אתם חושבים שזה מוזר במקום כריך לקחת לבית ספר טוסט עם גבינה צהובה (מומסת)?
עשיתי היום דיאטה אכלתי עכשיו פרוסת עוגת גבינה אני ישמין?
אכלתי הרבה היום? שתיתי תה בבוקר בלי כלום, אכלתי מנה חמה, בורקס גבינה, שניצל עוף (גם בלי כלום) 2 תמרים וטיפה צימוקים
אם שתיתי בבוקר 2 כוסות חלב, אכלתי איזה סנדוויץ אחד עם גבינת סקי ועכשיו כוס חלב וכוס של שוקו בננה כזה וגבינת גיל מערובבת עם גבינת לבנה 5 אחוז זה הרבה סידן?
אכלתי כריך גדול מלחם מלא עם מטבוחה ויוגורט פירות לארוחת בוקר בדיאטה, זה טוב?
אכלתי היום: בבוקר: שתי פרוסות לחם שיפון עם קוטג וחצי גבינה צהובה 9% עם כוס קפה צהריים: אורז, רוטב עם שועית וקציצות עם סלט ביניים: קפה ושתי עוגיות זה הרבה?
אכלתי היום בבוקר פרוסת לחם לבן אחת עם 2 כפות שוקולד ובורקס גבינה ובורקס תפוח אדמה. כמה קלוריות אכלתי?
אני בת 12 משקל 40 אכלתי בבוקר 2 חתיכות תפוחים כמה ביסים כריך טונה אגוזי מלך וחמוציות הגעתי בית יש פיצה אישית לוותר עליה?
אכלתי בבוקר דייסת קוואקר (כוס פלסטיק לפני בישול) וכף דבש ביניים תפוח צהריים חצי בטטה רבע עוף וסלט בערב אוכלת 2 פירכיות כף גבינה וסלט, ככה בסדר לאכול כדי לרזות?
אכלתי גבינה צהובה שפג תוקפה לפני שישה ימים, מה יקרה לי?