4 תשובות
שואל השאלה:
אכלתי קצת אבל
אכלתי קצת אבל
אנונימית
זה ממש לא משנה הכמות שאכלת
גם אם תאכלי ביס, את נקראת בשרית
גם אם תאכלי ביס, את נקראת בשרית
זה תלוי כמה אתם שומרים שעות בבית:
אם ארבע-אז עוד שלוש שעות
ואם אתם שומרים
..
שש שעות-אז עוד חמש שעות
אבל זה חמש שעות.
אם ארבע-אז עוד שלוש שעות
ואם אתם שומרים
..
שש שעות-אז עוד חמש שעות
אבל זה חמש שעות.
עוד 5 שעות
באותו הנושא: