7 תשובות
כן זה בסדר תאכלי איזה פרי או גרנולה
אנונימית
לא נשמעת לי משהו הדיאטה שלך, בכל מקרה - ממליצה בחום על שלל ירקות חתוכים עם מטבל טחינה. גם טעים וגם משביע וגם מלאא ויטמינים
titi_tubulina מומחית סטיפס
אני יכולה להכין לך תפריט תזונתי לפי הידע שלי, אבל אני ממליצה ללכת לתזונאית מקצועית שתתן לך תפריט שתואם למשקל שלך
בוקר:
2 פרוסות לחם חום בריא עם גבינה לבנה ומלפפונים בצד
פרי (עדיף אפרסק או תפוח)
או יוגורט בריא לבן עם חתיכות חלבה קטנות
צהריים:
ירקות מבושלים, אורז חום בריא (קינואה), מדי פעם אפשר ספגטי כי זה פחמימות והגוף עדיין צריך לצרוך פחמימות (יש ספגטי מאוד בריא לגוף בצבע סגול אני לא יודעת מה בדיוק השם שלו אבל הוא מאוד בריא)
סלט לתוספת
ביניים:
פרי ופריכיות עם גבינה או כל ממרח אחר
ערב:
ביצת עין עם פרוסת לחם חום בריא
קוטג' בצד ועגבניות
אפשר להוסיף תה (לא ממליצה הרבה סוכר את יכולה להוסיף ריבה)
ואיזה 2 קוביות שוקולד לסוף היום ככה :)
את יכולה לשלב עם זה גם ספורט ואם את צריכה עזרה תפני אליי בפרטי :)
שמעי הרעבה עצמית לא תגרום לך לרדת תפני לדיאטנית שתתן לך תפריט אף אחד מפה לא מוסך לתת לך עצות על זה ועוד בני נוער
אל תסתמכי על עצות של ילדים
ארוחת בוקר, היא ארוחה חשובה. צנים וקוטג' אינם ארוחה. הם משהו שאכלו אולי בתקופת הצנע. טאוחת הבוקר שלך היא הדרך שלך להתחיל את היום. ואין בארוחה שלך שום ויטמינים או מינרלים, או משהו שיחזיק אותך עד הצהריים. ממליצה בחום לאכול ירקות חתוכים, ביצה קשה, טונה, פירות, דגנים מלאים כמו דייסת שיבולת שועל אם את אוהבת או גרנולה ביוגורט דל שומן. ולגוון את הארוחה, נגיד פרוסת לחם עם קוטג', אבוקדו, קוטג' וגם יוגורט דל שומן עם שלוש כפות גרנולה בכיף שלך וכמובן שזה עם ירקות חתוכים על הכיפק. זאת ארוחת בוקר שתשביע אותך עד הצהריים ותתן לגוף שלך את כל האנרגיה שאת צריכה
titi_tubulina מומחית סטיפס
את מרעיבה אמרת שאכלת רק צנים אחד עם קוטג' זה כלום לארוחת בוקר איפה ביצים ירקות?
תקשיבי הדיאטה שלך קצת מוזרה כי בדרך כלל לא אוכלים צינים אני ממליצה לך לארוחת הבוקר סלט גדול+ביצה או טונה או שניהם ביחד+כוס מיץ תפוזים סחוט ביד או מים ועם גם אז רעבה אפשר לאכול פריכית אורז + קוטג' או גבינה לבנה