12 תשובות
לרוב כן נראה לי שזה מעלה להן את הביטחון העצמי
לי אישית לא זה לא מעלה לי תביטחון העצמי ולא בתיך אני לא סובלת שמתחילים איתי
אבל יש בנות שאולי אוהבות
אנונימית
שואל השאלה:
כדאי לנסות לא?
אנונימי
תלוי איך אם אתה נגיד בא למישהי תופך לה על השכם ואומר לה היי או שלום או כל דבר אחר זה כבר גרוע כי זה מפחיד אבל אם אתה בא וניגש למישהי ומתרכז רק בה בלי "הפרעות חיצוניות" היא תרגיש שהיא מיוחדת אז היא תזרום איתך (לפעמים) אבל בקיצור כן רוב הבנות אוהבות שמתחילים איתן...
אני כן אוהבת
אבל בקטע נורמלי חח
וזה בהחלט מעלה את הביטחון העצמי
תלוי איך מתחילים, יש כאלה שכבר על גבול המטרידים וזה לא נעים
אבל זה מעלה את הביטחון שמישהו מתחיל איתך
אני אוהבת..
אני מרגישה מובכת כשעושים את זה אני מעדיפה שלא
זה תלוי איך עושים את זה.. אני נגיד ממש לא אוהבת ששורקים לי חח
אנונימיתת
ברוורר שאוהבות... (חולמים על זה בלילה) אבל זה גם תלוי איך..
אנונימית
בתכלס זה מעלה את האגו והבטחון אבל זה גם יכול לעצבן ולהיות לא נעים