33 תשובות
אני אוהבת ביישנים!
הם הכי חמודים וכיף לדבר איתם:)

3>
אני אוהבת בנים ביישנים, אני בעצמי ביישנית ובנים ביישנים זה ממש חמוד
ואני בעצמי ביישנית אז.. חח
כי ביישנים נתפסים בעינהן כ"חנונים" או משהו שלא מתמודדים עם החברה וכנראה אין להם הרבה חברים וזה טיפשי אבל כנראה שזה הסיבה..
למה שהן לא יאהבו את הערסים?
את הפריקים?
או את הרגילים..?
חחח וניראלי כי הן רוצות מישהו שיזרום איתן ושיגן עליהן ושלא ייבש
הן כן אוהבות...
בנות כאלה (או לפחות רו הבנות שהן כאלה) רוצות שלא תהיה הזונה שלהן...
וגם אם אתה ביישן שתהיה לך דעה ושלא תקפוץ לעשות כל מה שהיא רוצה אם היא רק תבקש...
תלוי עד כמה ביישנים.. יש את הביישנים המעצבנים שלא יעשו שום צעד וזה כבר מוגזם ולא מקדם תהליכים, ובדר"כ בנות אוהבות גבר סמכותי עם ביטחון עצמי, לפחות אני..
כי זה לא נותן לנו תחושת ביטחון גבר צריך להיות דומיננטי אסרטיבי חא לשדר לי חולשה כן ביישנות משדרת חולשה
כי הם פחות יוזמים. בנות שמוקפות בבנים שמתחילים איתם כל הזמן, מצפות שגם אתה תבוא ותגלה עניין. אם את לא ניגש ומדבר מספיק (גם אם זה בא מביישנות) רוב הסיכויים שהן בכלל לא יבינו שהביישנים רוצים אותן.
איך אתה יכול לדעת?!
אנונימי
יש בנות ויש בנות.
יש בנות שמעדיפות את הבנים הרעשנים והקולניים שמדברים הרבה וכולם צוחקים מהבדיחות שלהם ועושים יותר מידי רעש מכלום ובמילה אחת- מטומטמים.
אבל יש את הבנות *החכמות* שיבינו שאם מישהו בישן לא הופך אותו לאפס. וכול להיות שיש בן אדם מדהים מתחת לבישנות וצריך רק לגלות אותו.
אתה רק צריך לדעת במי לבחור:)
בנים ביישנים (אבל לא מידי) שליטה!
תאמת שאני באמת לא מסתדרת עם ביישנים.
פשוט כי אני ההפך מזה וקשה להתסדר עם בן אדם עם אופי הפוך משלך.
זה לא שאנחנו לא אוהבות ביישנים, פשוט לא שומעים אתכם, אז קשה להתחבר...
אני אוהבת ביישנים
פעם יצאתי עם ילדה שתמיד אמרה שאני ביישן, זה לא שאני כזה, אני פשוט לא אוהב לדבר ולהפתח לאנשים יותר מידי. היא אמרה לי להפסיק להיות ביישן וזרמתי איתה, אבל זה לא בגלל שהיא צריכה שאני יגן עליה, זה בגלל שאמרו לה כל הזמן לא להיות איתי כי אני ביישן ואני לא מדבר והיא לא רצתה להיראות מוזר ליד החברות שלה, ברגע שגיליתי את זה, זרקתי אותה ;-)
קודם כל, אני לא יודעת מה הגיל שלך, אבל בנות צעירות, שעוד לא התבגרו ולא מבינות מה משמעות של גבר.. בדרך כלל מחפשות צחוקים.. ושהן גדלות הן מתחילות להבין מה הטיפוס שלהן יותר
בעיקר בגלל שהרעשניים מחצינים את הדברים הטובים שבהם לעומת הביישנים שיותר צנועים בקטע הזה. לא אומרת שאין בבנים ביישנים דברים טובים, רק אומרת שאחד שמחצין את התכונות ה'טובות' (אם אפשר להגיד טובות) יותר קל הגיע אליו לעומת לאחד ביישן, לבנות עם סטטוס כזה אין ראש להתעמק בדברים כאלו. בנות בעלות סטטוס כזה רוצות מישהו ב- 'רמה שלהן' או לפחות בסטטוס שלהן, הקופץ המרעיש בעל הסטטוס הגבוה ולא הביישן והמופנם יותר. לרוב, אותן בנות הן מהצד הצבוע שרודף אחרי כבוד ושם, ולא אחרי אהבת אמת - סתם משחקים בדרך.
אל תבינו את מה שאני כותבת לא נכון, אני לא רומזת שבנות עם סטטוס גבוהה חייבות להיות שטחיות גועליות וצבועות, אבל לצערי בחברה בה אני חייה כיום (או, אנחנו?) כדי לטפס, צריך לדעת לדרוך על דברים בדרך ולהחליף מדרגות שבורות בדרך לפסגה.
ובתגובה לשאלתך, למה בנים לא אוהבים ביישניות? או לפחות אוהבים יותר קופצניות ורעשניות עם סטטוס חברתי גבוהה? אני חושבת שהתשובה דומה.
שואל השאלה:
מה אז כל מי שביישן נדפק בעצם? זה מה שאת אומרת? חח
אנונימי
אתה רואה? אתה כותב שביישן נדפק בגלל שהוא לא מקבל בנות במעמד גבוה. זה עצוב. גם בבנות ביישניות יש משהו.
ואם לענות לך דוגרי, אתה לא יכול להגיד לעצמך ' אני ביישן וכל מי שרוצה אותי יקבל אותי ככה ' ואז לדרוש תפקיד שרק מישהו בעל ביטחון עצמי גבוה יכול לעשות.
כל כך לא נכון! מתה על ביישנים! הכי יפה זה השקטים והמסתוריים
דווקא אני אוהבת ביישנים... אבל לא ביישנים לגמרי כי לפעמים ביישן לגמרי בקושי מדבר... אני דווקא שונאת את אלה שמשוויצים.. כאילו אחלה אתה גבר והכול, סו?! האלה שחשים\משוויצים הכי מרגיזים... האלה שביישנים דווקא יותא נחמדים חמודים...
אני אוהבת ביישנים אבל הבעיה איתם שהם לא יוזמים כלום
אני בן, אבל בכיתה שלי אני רואה שהבנות מחפשות כאלה עם הומור,
קצת מופרעים, ויפים.
אין לי שום בעיה עם זה, כי סך הכל מותר להם...
אבל אני רק בכיתה ה'...
אני חושב שרק עוד כמה שנים הם יבינו שהומור פחות ישנה להם, ומופרע לא יעניין אותם,
אולי רק יפה.
אני לא מופרע, וגם לא מצחיק. (אבל אני כן יודע לזרום עם בדיחות ולצחוק.)
אבל כן יפה. (גבוה, פרצוף יפה, שיער שטני עם צבע זהוב, רזה)
ואל תחשבו שבנות לא נמשכות אליי בכלל (;
הבנות בגיל הצעיר אוהבות בדרך כלל, את המופרעים או משהו דומה לזה...
אבל יש גם הרבה בנות שאוהבות את השקטים והרגילים.
אני די מצטער על הבנים שהם לא "מספיק יפים" בשביל הבנות...
זאת אומרת, אני בסדר, כבר היו לי חברות (מספיק חברות), ויש לי חברים,
ואני מוזמן למפגשים והכל סבבה... אבל הילדים שלא יפים.."ביי ביי" להם.
למרות שיש דבר אחד שאני הבנתי מהכיתה שלי-
אנחנו הכיתה הכי מגובשת, יש מפגשים שאנחנו עושים עם חלק מהילדים,
אבל את הרוב אנחנו עושים עם כל הכיתה.
עכשיו מה הבעיה? הילדים הביישנים מידי, (ושלא נראים יפה), לא באים למפגשים.
אחרי זה מתחילים לחשוב שהם לא חבורתיים. (שזה נכון)
אחרי זה פחות נחמדים אליהם, והם אלינו.
הילדים האלה מפריעים לנו, מציקים לנו... (ואני מתכוון בדברים הכי קטנים!
נגיד הילד הביישן בכיתה שלי מזמזם כל הזמן בשיעורים, וזה מעצבן אותנו,
וכשאומרים לו להספיק הוא מתחיל לצרוח שהוא לא עשה כלום, ואז המורה מתחילה להתערב..) ככה זה ממשיך, עד שהוא לא מדבר עם אף אחד! הילד בכיתה שלי ממש לא מקובל,
עד שהוא משחק עם ילדים בכיתה ב, ואנחנו בכיתה ה.
וזה בסדר לשחק עם ילדים בכיתה ב', אבל הוא עשה את זה מתוך זה שאין לו חברים בכיתה שלנו, לא כי הוא סתם רוצה! אין לו אף חבר בכיתה, לא מדברים איתו..
והכל באשמתו. רק כי הוא ביישן.
בגלל זה רוב הבנות לא אוהבות את הסוג הזה, בכלל לא אוהבות.
בנות נמשכות לביישנים שלי שהן שמות לב...
אני אוהבת בנים ביישנים ואני לא בת שאחת מהן!
לי יש הרבה חברות ואני אוהבת ביישנים זה לא כמו שאתה אומר... ואני בעצמי די ביישנית...
אנונימית
אני אוהבת בנים ביישנים
אני ביישנית ואני מעדיפה ביישנים..
הן לא אוהבות ביישנים כי זה סתם פוזות שהן מקובלות כי כולם נדלקים עליהן והן מעדיפות רעשניים ומקובלים.. אני מציעה לך להתקרב לבנות שלא תופסות פוזות ושכולם נמרחים עליהן.. עם אתה ביישן תתקרב לביישניות, הן גם יותר נחמדות:)
בהצלחה ♥
אני באופן אישית אוהבת ביישנים ויש לי חבר ביישן זה אומר הרבה דברים על גבר וזה יפה!
אנונימית
האקס שלי היה ביישן
ונפרדנו ועכשיו אני רוצה אותו שוב!
והוא כבר לא כל כך רוצה אותי
חיים קשים
אני אוהבת ביישנים